Inscrieri, rezervari, plati, comunicari
Tot parcursul de inscriere – rezervare – plati – comunicari este unul online si automatizat, nu se face cu interventia unui operator. Astfel nu este nevoie sa sunati , sa scrieti Email-uri in agentie, ci doar sa urmati in mod corect urmatorii pasi:
LOGARE
- pentru a va putea inscrie la o excursie, TREBUIE SA FITI LOGAT la site.
- pentru ca site-ul e nou lansat, va fi nevoie sa va resetati parola
- verificati in profil daca sunt toate datele completate. Daca nu sunt complete, inscrierea se va anula. E nevoie deci, inainte de inscriere, sa va verificati contul (profilul)
- daca nu aveti un cont pe site (nu sunteti membru al clubului) – pentru a va inscrie intr-o excursie, trebuie mai intai sa va inscrieti
- nu puteti face inscrieri pentru alte persoane, rezervarea si urmarirea platilor este NOMINALA.
INFORMARE
- alegeti excursia dorita
- parcurgeti cu atentie toate detaliile si explicatiile oferite, inclusiv cele care sunt legate prin link de paginile din PRECIZARI
- verificati daca in perioada respectiva puteti participa si daca va incadrati in conditiile restrictive impuse de autoritati din cauza COVID
INSCRIERE
- dati CLICK pe butonul portocaliu: INSCRIERE IN EXCURSIE
- se deschide pagina „Comandare 1 loc excursie”, in care sunt informatiile principale si programul de plata
- exista 2 butoane obligatorii pentru: acordul privind Politica de confidentialitate si pentru termene si conditii. La excursiile externe se adauga un buton optional, pentru incheierea unei polite de asigurari
- dupa ce bifati butoanele, se da CLICK pe „Comanda un loc”
- daca procesul a fost corect, va va aparea un mesaj de „comanda reusita”
- pe Email primiti un mesaj informativ despre felul si unde se face plata
- iar pe ecran de deschid detaliile despre „Comanda #...”
REZERVARE
- la excursiile externe nu faceti nici o plata pana cand nu aveti factura din agentie
- intocmirea facturii si confirmarea locului se face doar dupa ce transmiteti in foto CI
- rezervarea se face in ordinea efectuarii platilor, nu a inscrierii. Inscrierea nu garanteaza retinerea unui loc, fiind considerata DOAR o intentie de participare
- dupa confirmarea rezervarii nu asteptati un voucher, este suficient ca veti gasi in cont, la „Comenzile mele” rezervarea activa
PLATI
- in orice moment puteti sa va consultati comenzile facute si stadiul platilor
- acordati atentie termenelor de plata, pentru ca depasirea acestora duce la pierderea excursiei si a banilor achitati pana atunci
COMUNICARI
Singurul mod de informare ulterioara rezervarii este FORUMUL. Nu transmitem Email-uri cu comunicari, modificari, detalii aparute intre timp, ci folosim o metoda moderna, aceea de a afisa permanent tot ceea ce apare ca noutate. Locul in care o facem este topicul de pe forum atasat excursiei la care v-ati inscris.
- deschideti pagina excursiei, cea pe care ati facut inscrierea la aceasta si accesati butonul "Vezi pe forum".
- daca sunteti user al forumului si sunteti logat permanent, prin accesarea butonului "Notificare" veti primi mesaje Email ori de cate ori se scrie ceva
- puteti de asemenea sa urmariti periodic topicul, cu insistenta zilnica inainte de plecare (atunci cand apar detaliile si posibile modificari")
- atentie! - topicul poate avea mai multe pagini - asigurati-va ca o parcurgeti pe ultima.
CUM BENEFICIATI DE SERVICIILE COMANDATE (PACHET TURISTIC):
puteti citi aici